null

נוי בכנרת - אורנה נוי - מטפלת הוליסטית רב תחומית | אקסס בארס | פייסליפט | תהליכי גוף

אקסס בארס

גישה העוזרת לנו בקלות וללא מאמץ לשחרר את כל מה שמונע מאיתנו להיות מי שאנחנו באמת בנוכחות מירבית.
אקסיס בארס = הינן 32 נקודות בראש, ע"י מגע עדין משתחרר מטען עודף של מחשבות, רגשות, מסקנות, התניות שמנהלים אותנו, נושאים כמו: כסף, יצירה, שליטה, מיניות, גוף, תקשורת, חלומות, תקוות, הכרת תודה ועוד. הבארס הוא גם תרומה לאלה המבקשים מזור לכאבים ומחלות פיזיות ונפשיות.
יש פה הזמנה לבחור להיות במרחב של שאלה, במקום לבחור להסיק מסקנות, מתוך הידיעה ששאלה פותחת אותנו לאפשרויות, בעוד תשובה סוגרת אותנו.
משך הטיפול: 60-90 דקות.

טיפול אנרגיית
ה'חושן המקודש'

אנרגיית החושן היא קלילה, עדינה ואוורירית. מכילה טוהר, קדושה, חיבור להדרכות גבוהות, עוזרת לנו לדייק. משפרת מגנוט בחיים, מימוש, מכוונת אותנו ליעוד ולהתפתחות. מאפשרת קפיצה קדימה.
בטיפול:  אני משתמשת במספר כלים, בהם אני מעבירה את התדר החדש למטופלים. הטיפול מטפל, בפתיחת מרידיאנים, צ'אקרות וכל הבעיות הנלוות לכך. המטופל חווה התעוררות וחוזק נפשי וגופני, בעיות בקשב וריכוז משתפרות, התדר עולה, הוא יותר מרוכז במטרות שלו, מצב רוחו משתפר ומתייצב להפליא.
משך הטיפול: 60-90 דקות.

טיפול במגע

{ביודינאמי}

עיסוי מרפא המשלב עבודה ייחודית ועמוקה, בתוספת אנרגיה.
הטיפול כולל: שחרור שרירים, מפרקים, מתיחות קלות, שחרור מתחים, חסימום ודפוסים מעקבים.
תוך כדי הטיפול, אני חשה אם יש בעיה מסוימת, מיידעת את המטופל ומטפלת בה.
המטופל חווה עירנות ומרץ שופע בגופו, מתמלא בחיוניות, פתיחת ערוצי אנרגיה, הרמוניה, רגיעה, שלווה, הרגשה של התרוממות הגוף והנפש. חופש מכאבים.
משך הטיפול: 60-90 דקות.

תהליכי גוף

כשיש לנו חווית הודיה לגוף שלנו, אנו יוצרים אנדרופינים = הורמוני שמחה טבעיים. כשאנו שופטים את גופינו ואומרים לו: "אני שמנה, אניזקנה, אני לא יפה וכו.." מה זה יוצר?
הגוף שלנו שומע, מגיב ויוצר שומן, זקנה ומחלה. הגוף שלנו מגיב באופן שאנו שופטים אותו.
יש לנו הזדמנות לקיים עם גופינו דו-שיח תומך, אוהב ומקבל, לשאול אותו שאלות והוא תמיד יענה לנו. {הגוף שלנו אף פעם לא משקר}.
באמצעות 58 תהליכי גוף, ניתן ליצור שיפור וטרנספורמציה, בריאות, שמחה, קלילות, חיות ושלווה בגופינו. בואו נחזק את הדילוג עם גופינו.
משך הטיפול: 60-90 דקות.

פייסליפט

מתיחת פנים אנרגטית

הינו תהליך העובד על הפנים ועל כל הגוף במיצוק העור. משפר את התפקוד של הפנים: מטפל באקנה, מגרנות הורמוניליות, בלוטת התריס, סינוסים, הפחתת קמטי עור הפנים, החלמה של צלקות, עור חלק מתוח צעיר וזוהר, שיפור הראייה, האטת תהליכי זקנה, תחושה של שלווה ומרחב, עצב הואגוס.
משך הטיפול: 60-90 דקות.

אקסס בארס, תהליכי גוף ופייס ליפט, הם כלים שקבלתי מבית " אקסס קונצ'סנס = גישה לתודעה.
מייסד הגישה הוא: גארי דאגלס.
האומר, שאם רק נרחיב את התודעה שלנו לכל כוון אפשרי, הכל בחיים שלנו יכול להתגשם בקלות ובקלילות יתרה. הבעיה שלנו שאנו מעמיסים ולוקחים על עצמינו המון מציאויות, סיטואציות, מחלות, כאבים, מסלולים נקודות מבט, מחשבות, רגשות של אנשים אחרים, יוצרים עומס על המערכת שלנו, ואז אין לנו פנאי להיות מי שאנחנו באמת.

האקסס בארס ותהליכי הגוף, 2 טכניקות העוזרות לנו לפוגג מטען עודף זה,
מחבר אותנו יותר לפוטנציאלים הגבוהים שלנו.
דבר נוסף, יש כאן "הזמנה ובחירה להיות במרחב השאלה", כשאנו מסכימים לוותר על התשובות שלנו, נוצר ספייס חדש, חיבור בינינו לבין אינטלגנציה הרבה יותר גדולה ועצומה, ממה שאנו מסוגלים להבין. כל עוד נחפש תשובות, סביר להניח שנמצא כמעט את אותן תשובות שוב ושוב, שלא עזרו לנו בעבר .
"כשאנו חיים בשאלה, אנו מאפשרים ליקום לתת לנו תשובה, שהיא אגב, הרבה יותר גדולה, מדויקת ונכונה, ממה שאנו מסוגלים להבין" גארי דאגלס .
אנרגיית ה"חושן המקודש"
מייסדת השיטה: אילניה עמי זוהר.
אני משתמשת במספר כלים, בהם מועבר למטופל תדר חדש ומרפא.
פתיחת חסימות במרידיאנים ובצ'אקרות, ע'י אבנים וקריסטלים, וצרופים מע'ב שמות.
דרך מציאת האבנים והאותיות המתאימות, המטופל מקבל מסרים אישיים על השעורים שלו בחיים.
הטיפול באנרגיית החושן המקודש, טוב לכל הבעיות הפיזיות והנפשיות שאנו חווים ביומיום כמו: כאבי גב, פריצות דיסק, נדודי שינה, כאבי ראש, כאבים בידיים ורגליים, מעיים עצלות וכו.

הטיפולים מתבצעים בבקתת הטיפולים הנמצא בכניסה לכפר הנופש מעגן להזמנות התקשרו – 052-3559293

סגור לתגובות.